Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris drawing. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris drawing. Mostrar tots els missatges

dissabte, 28 de setembre del 2013

Expressions exercise


This exercise was about drawing an expression that il·lustrated a phrase. I had a lot of fun and I'm quite satisfied with the result, so I wanted to share what I did.

Aquest exercisi consistia en dibuixar una expressió que il·lustrés una frase. Va ser molt divertit de fer i estic prou satisfed amb el resultat, així que volia compartir-ho.







dilluns, 9 de setembre del 2013

Charcoal exercise

Just an exercise I did last friday, nothing special, but I like it.

dilluns, 31 de desembre del 2012

Year's last update


Aquestes vacances no he pogut dibuixar tant com m'hagués agradat, però volia posar una última actualització abans no s'acabi l'any, així que us ensenyo aquest monarca de l'antigor. A veure si l'any vinent tinc temps per pintar-lo.

dissabte, 22 de desembre del 2012

Kiss me...

...o fes-me un petó.

No estic gaire satisfet amb el resultat del cabell, però després de quatre proves és el que més em convencia. En fi, toca seguir practicant.


divendres, 14 de desembre del 2012

Batman Warm-Up

I començem el blog amb un esbòs ràpid d'en Batman, el meu superheroi preferit des que era ben petit.