Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris drawing. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris drawing. Mostrar tots els missatges
dissabte, 12 d’octubre del 2013
dissabte, 28 de setembre del 2013
Expressions exercise
This exercise was about drawing an expression that il·lustrated a phrase. I had a lot of fun and I'm quite satisfied with the result, so I wanted to share what I did.
Aquest exercisi consistia en dibuixar una expressió que il·lustrés una frase. Va ser molt divertit de fer i estic prou satisfed amb el resultat, així que volia compartir-ho.
dilluns, 9 de setembre del 2013
Charcoal exercise
dimecres, 26 de juny del 2013
dilluns, 31 de desembre del 2012
Year's last update
Aquestes vacances no he pogut dibuixar tant com m'hagués agradat, però volia posar una última actualització abans no s'acabi l'any, així que us ensenyo aquest monarca de l'antigor. A veure si l'any vinent tinc temps per pintar-lo.
dissabte, 22 de desembre del 2012
Kiss me...
...o fes-me un petó.
No estic gaire satisfet amb el resultat del cabell, però després de quatre proves és el que més em convencia. En fi, toca seguir practicant.
divendres, 14 de desembre del 2012
Batman Warm-Up
I començem el blog amb un esbòs ràpid d'en Batman, el meu superheroi preferit des que era ben petit.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)











